A friend is someone who understands your past, believes in your future, and accepts you just the way you are.

Jess, ni vet? jag har inte träffat henne på riktigt länge och jag saknar henne. satt och kollade på hitmanbreakeroftheeye igår och då kom jag att tänka på när jag och jess satt och garvade åt honom i flera timmar. fyfan vad kul det var. tyvärr har han tagit bort sitt konto nu så vi kan inte skratta åt honom lika mycket längre. too bad...

i alla fall, skolan tar mycket mer tid nu eftersom jag kommer hem så mycket senare och är oftast astrött då jag måste gå upp så tidigt på dagarna och oftast lägger mig alldeles för sent. jag har helt enkelt inte haft orken att ens fråga jess om vi kan ses nån dag.

jag saknar henne. i really do.

Disel , vi måste ses nån dag nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0