You're so vain.

Helt soft dag. inte gjort ett piss. ska träna lite senare.

i morgon blir det skola, inga läxor eller prov eller nånting vilket är jävligt skönt. sen så stannar jag kvar efter skolan och går på bio med andréa och kanske sara och henny. efter det så blir det till att sticka till stationen och säga hejsan svejsan till kenth. han är här nu i helgen. var nåt med någon utbildning. vet inte riktigt vad det hette. kandeskola? kendraskola? äh vettefan men nåt sånt. så han kommer hit vid 8-9 i morgon så då ska jag ta mig till station och säga hej och sen drar jag hem.

blir upp tidigt på lördag. tror jag ska till gymmet först på morgonen. halv åtta ska jag vara där. sen är jag där i kanske en timma, och åker sen hem för att göra mig i ordning för folken som kommer klockan elva. och vid fya bär det av till farmor och farfar för fars dag-middag med släkten. blir säkert trevligt. ehheh kill me.

jag känner mig så död. orkar inte göra nånting mer än att sitta här och lyssna på musik. funderar på att gå in i duschen och tvätta mig ren och så , så att man känner sig lite fräsch och piggare.

saknar mathi. längesen jag träffade den gossen. eller ja när fan var det? 22 augusti. ett tag sen. men han kommer hit snart tror jag. han brukar vara här runt jul. bra det.

faster pussycat är det som hörs i mina öron nu. taime har sån bra röst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0