You'll be in my heart.

sitter här och har en liten fight med min katt. har ätit en tallrik med fil och flingor nyss och den ska han nu ner och gräva i vilket han inte får. jäveln slog ner tallriken på mitt smalben. inte okej. det gjorde ont.

har egentligen inget att skriva så får komma på lite random saker antar jag.

igår var vi ju på det där brewhouse. det var trevligt den lilla stunden vi var där. sen gick jag och andréa tillbaka till skolan för att hämta lite böcker och stack sedan till bussarna. jag åkte hem och sen blev det stallet. ´jag blev lite sur på att det inte går att rida i denna jävla snön. fastnar höga snöstyltor under hovarna på henne direkt man går utanför dörren så det går ej så bra. pappa skulle i alla fall ringa hovslagaren idag så hon kan komma nån dag och slå på snösulor så vi slipper de jävla styltorna. då kan jag rida ordentligt igen. lovely!

idag är det tisdag, vilket innebär..hm.. ganska sen dag. slutar halv fyra tror jag. sen ska jag hem och göra ingenting. jo, jag ska plugga. har ju tre prov snart plus att jag ska prata i en minut om nånting på tyskan på fredag. ingen aning om vad jag ska prata om. funderar på att prata om cloe för henne har jag gjort en likadan sak om förut så då vet jag ju lite vad jag kan säga.

mitt internet funkar nu! det har vart helt fuckedup hela helgen och igår så det stänger ner sig varannan minut så får man logga in igen och så. väldigt jobbigt. men nu verkar det funka. men självklart är det ju ingen inne på datorn klockan sex på morgonen. dåligt.

jag kom på att jag borde gå och göra mig i ordning och fixa väskan och så.. har en halvtimma på mig. men det är inga problem, det går ganska snabbt. har inte ens nån lust att fixa väskan. vill inte gå till skolan. jag har helt ont i magen och mår allmänt bajs bara. men jag antar att jag måste. vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0