What a wonderful world.

har sett på Tjenare Kungen med markus/bror vilket var riktigt trevligt. filmen innehåller så bra musik som gjorde mig riktigt sugen på att lyssna på lite härliga grejor när filmen var slut. det slutade i att jag satt och lyssna på crue , ebba grön och ramones. sen gick det över från ramones till joey's sologrejor. låten som spelas just nu är What a wonderful world. original av armstrong men den jag lyssnar på är joey's cover. riktigt bra. joey kunde ta vilken jävla låt som helst och få den att låta bra.

borde egentligen sova eftersom jag ska upp i mrogon vid åtta. börjar rida ganska tidigt så får se till att gå upp den tiden. fortfarande nyfiken på vad vi ska göra i morgon på lektionen.. haha..

fan lovet är snart slut. inte okej. inte okej alls. har ganska mycket veckan efter lovet, tyvärr. men det går säkert fint. lite redovisningar och sådär. dock är jag orolig för historian för vi fattade inte nåt och läraren är ju lite bakom flötet om man säger så. han är inte så bra på att förklara. får ta tag i det där på måndag för vi ska redovisa om..fan vet inte ens vad vi ska redovisa om, men på måndag i alla fall.

här får ni låten så ni kan lyssna på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0