The colours of the rainbow is so pretty in sky.

inte haft nån blogglust på några dagar men jag har i alla fall slängt upp lite videos. det är ju bra!

ska till skolan snart. har tyskaläxa. några ord jag ska kunna. har inte pluggat speciellt mycket men jag upptäckte nu i morse att jag kan dom ändå. tack som fan för att vi arbetat med dom här orden under föregående lektion!

är jättetrött...la mig och sov lite för sent igår. jag la mig vid ca kvart över elva (vilket var för sent) och sen fastnade jag i funderingar om varför eva i eva och adam filmerna inte har tandkräm när hon borstar tänderna i filmerna. så då blev det att jag somnade vid 12 ungefär (vilket var ÄNNU mer för sent). jag får helt enkelt ta och skärpa mig när det kommer till mina sovtider. får ha mer självdisciplin.

förresten... jag har färgat tillbaka till rött hår. jag har saknat det. så från och med nu är jag rödhårig igen!

i onsdags var jag och kollade på farfar när han spelade (trummor). stenungekören sjöng och så var det farfar och tre till snubbar som spelade. det var beatleskväll så det var endast beatleslåtar. riktigt bra var det. härligt när dom spelar musik man känner igen också så man kan sjunga med och så. två av mina farbröder var där också så det var en mycket lyckad kväll.

nu blir det till att ta på sig och sen sticka till bussen. där på kan jag sova..jag längtar redan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0