Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them.

sovit alldeles för lite. blä. menmen, mitt eget fel. skönt att jag får sova lite i bussen påväg till skolan sen. känner att jag icke klarat mig utan den lilla tuppluren i bussen på ditvägen och hemvägen, hah.

känns som att det kommer bli en någorlunda lugn skoldag idag faktiskt. vet inte varför. vi har en historiauppläsning inför klassen men jag vet inte vad jag ska säga. fattar inte ett skit av det jag har att berätta om och jag arbetar med sara men vi är inte klara än. vet inte ens om hon är där idag. men vi får se hur det går!

i morgon är det ledigt. lovely. ska bara vila hela dagen. går upp vid sju med mina syskon och när dom gått till bussen vid tio i åtta så går jag upp på mitt rum och lägger mig igen. det blir asbra.

på fredag blir jag kvar i stan efter skolan. kommer inte hem förrän efter nio nån gång. först är jag ju i skolan och sen ska jag fira min födelsedag med åtminstone andréa. troligtvis gå på bio och ha trevligt. sen kommer kenth vid 8-9 så ska säga hej till honom och så och sen drar jag hem.

och sen fyller jag år.

har en del grejer att fixa i ordning innan jag ska till skolan så jag måste iväg och göra det nu. hörs kanske ikväll. får se om jag har nån lust att uppdatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0