Locked up.

hade ett jättetrevligt dygn hos andréa. vi bakade pepparkakor, såg på film och hade random kuddkrig. jag kom i underläge kändes det som, och jag skyller på min lilla storlek!

har just gjort mig i ordning och ska snart gå till bussen. ska åka in till torget och kolla lite julklappar. ska bli trevligt. är väldigt kallt ute nu men jag får hålla mig inne i affärerna haha.

i morgon kommer jag inte komma hem förrän ganska sent. är i skolan som slutar vid ett-halv två ungefär, sen ska jag till brewhouse och musikfestivalen Angeläget. vet nite hur länge jag stannar men ska direkt till stallet och ta in hästarna. så jag kommer hem på kvällen.

btw, jag ska sluta handla på HM. varför? jag stödjer inte barnarbete.
fine, det finns massa företag som använder sig av det men man måste börja någonstans.

nu ska jag dra. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0