Left alone you'd take the fucking lot!

har varit en mycket fin dag tillsammans med andréa på biblioteket. blev mycket prat om allt mellan himmel och jord med mer fokus på en del ämnen, samtidigt som vi fick pluggat massor. känns som att det kommer gå hyfsat bra för oss på provet, om nu inte nån av oss får blackout haha.

utvecklingssamtalet gick bra det också. pratade inte om så mycket. han frågade vad jag gör på fritiden, hur det går i skolan, blablabla.

ska iväg och träna om ca en timma. ska bli skönt att göra av med lite energi. det behövs om man säger så.

jag tänker inte skriva mer än såhär för jag lyssnade på låten For he's a jolly good felon av Lostprophets och jag vill inte missa nåt av Ian (sångaren) så jag pausade låten för att kunna skriva här och jag är sugen på att sätta på låten igen. mycket bra låt med ett mycket bra band. slänger upp den här så ni kan lyssna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0