Låt inget vara oskrivet, du vet aldrig när dina sista rader är skrivna.

Röd dag. Det är röd dag idag. visste ni det? jag gjorde inte det.

kom bort till ridskolan, möts av brinkhoff-mamman som säger att det inte är nån ridning för att det är röd dag så jag fick ju så snällt rida därifrån. gick istället upp i skogen och klättrade lite sen travade lite grann på en grusväg och sen skrittade jag tillbaka till stallet.

det som låter i mina öron nu är The Clash. längesen jag lyssnade på dom.

fick just asstor lust att åka till Torp. har inte varit där på jättelänge.. frågade mamma om vi kunde åka dit idag och hon sa att vi nog kunde det. pappa ska ju spackla och så och förbereda så att vi kan tapetsera i morgon, så det är bara bra om vi håller oss undan lite haha.
ifall vi åker dit så ska jag passa på att kolla lite julklappar. har mycket svårt att veta vad jag ska köpa till folk. jag har fixat till två personer redan: my och måns. my ska få en bok (måste få in henne på läsning haha!) och måns ska få tre par kalsonger med lite festliga motiv på. kalsonger låter astråkigt i know men han gillar faktiskt kalsonger. eller inte vanliga tråkiga enfärgade men sånna med massa bilder och grejer på. sånna gillar han! sen har jag ju kvar till resten av familjen och till vännerna. ska fixa julklapp till familjen, jess, jull, lolloh, mik, mathi, yoxx, pancake, andréa och sara. och så till cloe och hobbe så klart. men dom tillhör familjen!

nen nu ska jag dra. hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0