Kommer inte på någon rubrik...

skolan om tio minuter. idag känner jag hyfsad lust till att gå dit. beror nog på att jag inte har några läxförhör eller prov, och så för att det blir bio med andréa efter skolan. the social network. efter det blir det att vi går och käkar nånstans och sedan går jag till stationen för att vänta in kenth. undrar vadfan jag ska hitta på medan jag väntar? jag har ingen som helst aning. men jag kommer la på nåt, förhoppningsvis. finns ju små affärer där inne på stationen, t ex en bokaffär och en musikaffär. där inne kan jag nog spendera mycket tid.

kom på att min morfar fyller år idag. grattis till honom! och sabina. så grattis till henne också.

och i morgon fyller jaaag...awesome. min morsa sa igår att hon fixat present till mig. ingen aning om vad det kan vara haha..det får jag se i morgon.

ska göra klart det sista nu (strumpor, jacka, dricka osv osv) och sen sticka ner till bussen. vi hörs kanske ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0