Jerusalem, here I come...?

Kom faktiskt i säng vid tio igår! skulle ju lägga mig senast halv tio och jag stängde ner datorn vid halv tio men sen kom jag på att jag skulle göra mig i ordning också. klockan blev därför tio, men det var bra jämfört med vilka tider jag brukar lägga mig annars! idag hade jag tänkt lägga mig nio. ska åka hem direkt efter skolan och plugga som en liten idiot på tyskan och sen så gå ut med hunden och så, sen ska jag sova. är jättetrött och har märkt att mina påsar under ögonen växer för var dag. inte okej, haha! i alla fall, klockan nio blir det ikväll.

blir nog en ganska bra dag idag. först elevdemokrati och sen ska vi iväg till någon utställning på historian. jerusalem-utställning. ska bli intressant att se vad det är för nåt. kan nog bli ganska inressant ändå. pga den utställningen så är geografin inställd så det blir en lektion mindre. that's gooood.

jag skulle ju grejat på min jeansväst igår och skrivit texten på ryggen, men jag letade som en idiot efter en penna att göra det med men hittade ingen. Ska fråga Andréa idag på elevdemokratin om jag får låna hennes penna (den var bra till sånt). hon är snäll så hon lånar nog ut den , det är jag säker på. så då blir det förhoppningsvis klart under elevdemokratin, sen behöver jag inte tänka på det mer.

btw, jag hade en jättemysko dröm idag som inte var så mysig. drömde att mathi hade nån form av kalas för att han fyllde år. kalaset hölls i Stenungsunds badhus, av alla ställen. Mathi var elak i drömmen...när jag kom dit så sa han till mig att ställa mig och gå runt och dela ut glass till alla. jag kände mig som neville i halvblodsprinsen på slughorns julfestgrej. i alla fall..jag visste att det skulle vara maskerad och mathi vet att jag är lite sådär halvtjoho med utklädda folk så han kom fram och sa att åtminstone inte han skulle klä ut sig under kvällen. sen såg jag honom senare, då hade han klätt ut sig i alla fall. drömmens mathi var inte snäll alls, haha. som tur är den riktiga matte fan så mycket bättre.

ska sticka och göra mig i ordning nu. går till bussen om tjugo minuter. wihooo... ska sova som vanligt, skööönt. hoppas inte det är mycket folk på bussen (vilket det nog kommer vara eftersom det alltid är det vid den här tiden) för då kan jag få ett säte för mig själv så jag kan sitta längst in mot fönstret och sova istället för ut vid gången. menmen.. slutpratat. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0