Ibland försvinner fantasin helt och hållet.

nej men ser man på, jag hade tid att slänga upp ett litet inlägg nu på morgonen i alla fall. trevligt värre.

vill bara meddela er om att det är kallt, kallt, KALLT på mitt rum. på nätterna stänger jag av elementet för att få det svalt när jag sover så det är alltid en fucking nordpol när jag vaknar. inte okej. startade elementet på full fräs för ca 15 minuter sen och det är ju varmt runt elementet men inte mer än så. tar nog längre tid innan det sprider sig till hela rummet.

när jag är klar med det här så ska jag ta på mig och sen gå ner och fixa i ordning håret. sedan bär det av till göteborg! först utvecklingssamtal och sedan plugg med andréa på biblioteket. mitt utvecklingssamtal slutar vid tjugo i tio och hennes buss kommer fram vid kvart-tio i , så jag tar och knallar bort till busshållplatsen efter samtalet så möter jag upp henne. vi skulle ta och köpa pepparkakor och sen sticka till biblioteket. pepparkakor är bra, då orkar man plugga i flera timmar.

känns väldigt bra att även andréa går i tyska 3, så jag har nån jag känner ordentligt. gött mos, ungefär!

nej nu måste jag sticka om jag ska hinna göra mig färdig innan jag måste dra till bussen. får ju inte missa den nu haha!

ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0