Good shoes won't save you this time.

jag gick upp tio minuter senare och tänkte att jag får skynda mig lite men jag ville sova några minuter extra idag. men sen kom jag på att det enda jag behöver skölja av var håret eftersom jag duschade igår efter träningen. så jag tog bara och körde in huvet under strålen och gjorde det blött så att det går att göra nåt med sen. sen var jag klar med duschen. så det gick väldigt snabbt. gick upp tio minuter senare men hamnade vid datorn fem minuter tidigare än vad jag brukar. ja... så blir det ju ibland.

när jag är klar med det här inlägget ska jag i alla fall packa ner sovkläder och sen gå ner och göra mig i ordning. låter kanske konstigt att ha med sovkläder till skolan men jag ska med andréa hem efter skolan och stanna tills i morgon så det är därför.

tyskaprov direkt på morgonen idag, sen engelska, matte och samhäll. engelskan kommer nog blir ganska soft då vi inte har nåt alls att göra. vi håller på med boksamtal och när man själv inte har boksamtal har man inget att göra, så jag ska ta och läsa i min engelskabok (HP of couuurse).

nu måste jag sticka ner och göra mig i ordning så jag hinner till bussen. hade ju vart fy skam om jag missat den för då missar jag hela provet vilket inte hade vart bra alls, haha.

hörs nog förresten inte förrän i morgon pga att jag inte kommer blogga när jag är hos andréa. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0