Feeling the moment.

utställningen igår var väldigt intressant. starka bilder med utdrag ur bibeln som passade ihop bra med bilderna. väldigt intressanta grejor helt enkelt.

trött som fan idag. hade bestämt mig för att lägga mig nio igår men det funkade visst inte så, så jag kom i säng vid strax efter tio, somnade vid halv elva ungefär. så jag har sovit i sju timmar vilket är helt okej men ändå inte helt bra.
idag ska jag försöka komma i säng vid nio. det funkade inte igår men förhoppningsvis funkar det idag. man kan ju hoppas i alla fall. ska vara inne i stan vid tjugo över nio i morgon så jag får gå upp vid sju. så om jag lägger mig vid nio blir det tio timmars sömn vilket är väldigt bra!
påtal om i morgon och att vara i stan tjugo över nio...jag ska ha mitt utvecklingssamtal då. ett sånt utan föräldrar. första skulle var utan. i alla fall det jag ville komma fram till var att min mentor inte kunde hitta något ledigt klassrum så jag ska träffa honom på ett franskt café utanför skolan. känns inte okej att åka in till stan vid tjugo över nio för att träffa sen mentor på ett franskt café, haha!

idrott idag. undrar vad vi ska göra...? märker jag la när jag kommer dit men ändå nyfiken. sen så har jag samhäll, historia och svenska också. onsdagar brukar vara helt okej så det går nog fint.

förutom utvecklingssamtal i morgon så ska jag möta upp andréa vid tio och plugga. blir nog biblioteket, det är bra att plugga där. blir till att plugga på tyskan eftersom vi har prov på fredag. känns som att vi nyss hade prov haha.. typ förra veckan eller nåt. men det är nog några fler veckor sen än så skulle jag tro.

klockan är snart tio över sex så jag borde gå ner och göra mig i ordning nu. måste borsta tänderna, fixa iordning håret och ta på mig. sen så ska jag ju packa idrottskläder och se så att väskan är i ordning också. går härifrån om 25 minuter. men det hinner jag, i'm sure.

ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0