Draco Dormiens Nunquam Titillandus.

Jag har bestämt mig nu. Det som idag står i min överskrift ska stå på ryggen av min jeansväst. har i några dagar försökt komma på vad jag ska skriva där, och vad passar bättre än Hogwarts citat (som förresten betyder "kittla aldrig den drake som sover")? har inte tid att skriva dit det nu men ska göra det efter skolan idag.

har inte bloggat på några dagar men jag har inte haft någon lust alls. jag har i alla fall skaffat mig lite nya böcker så nu har jag att läsa. först och främst en liten bok vid namn Beowulf, och sen så Alice i underlandet. dock inte originalet. den alice i underlandet jag köpte är den boken som är baserad på filmen. så ja, det är inte originalet.

händer inte mycket idag. ska till skolan och vara där till fyra. sen åker jag hem och börjar fixa med min väst och sen så blir det stallet, sen göra klart västen och sen plugga fram till halv tio då jag ska sova. blev lite sent igår (halv ett) så idag måste jag verkligen lägga mig i tid. ska därför lägga mig senast halv tio. förhoppningsvis har jag tillräckligt med självdisciplin för att hålla det här.. det blir en överraskning!

ska ner och göra i ordning det sista nu, t ex håret och väskan. hejsan svejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0