Born to die free.

Har inte mycket att säga men ska ändå försöka få ihop ett någorlunda långt inlägg. känns som att det var längesen det kom upp nåt ordentligt. men jag har helt enkelt inte haft lust att skriva nåt.

dagen har vart helt okej. eller ja blandat. började med att jag gick upp kvart i sju för att åka till gymmet. väl där fick jag en mindre söt spyattack så jag befann mig på toan ett tag. det tog helt och hållet energin ur kroppen på mig så när jag kom hem somnade jag direkt. vaknade igen vid halv ett av att mamma ringer och säger att jag får ringa hem måns från en kompis så att han kan göra sig i ordning till fotbollen.
i alla fall..jag kom på att jag skulle till morfar vid två så jag fick göra mig i ordning och sen kom mamma hem och då åkte vi dit. trevligt var det. är väldigt glad att min kusin carl var där (lika gammal som mig). han är så fin. minns när vi var små och hade roligt som fan. haha, vi satt och snackade om gamla minnen som t ex när vi låg i buskarna och kastade rönnbär på bilarna som åkte förbi haha. sen pratade vi en hel del om skolan eftersom båda två börjat gymnasiet nu och går på olika skolor. vi jämförde skolorna lite och pratade om hur det gick för oss och sådär. han är mysig.
när vi var klara hos morfar åkte jag och mamma och jobbade och när vi kom hem därifrån lagade jag mat och nu har jag nyss ätit klart, och självklart hamnade jag här då , heh...

sitter och kollar på den delen av väggen som är dekorerad med alla mina biljetter och så. härliga minnen. lund , karlshamn , stockholm , berlin , turkiet , kiss , bio osv. snart kommer det upp ytterligare några biljetter där...karlshamnsbiljetterna. men först ska dom användas, och det kommer dom att göra den 29 december tror jag det var. längtar riiktigt mycket.

morgondagen, hur ser den ut då? jo , jag måste plugga. måste göra mitt och saras grupparbete. funny...

blä jag är trött hejdå.

Kommentarer
Skriven av: Malin Andersson

Grattis i efterskott :D :D :D :D :D <3

2010-11-14 @ 19:11:00
URL: http://silverbelinda.blogg.se/
Skriven av: Malin Andersson

Grattis i efterskott :D :D :D :D :D <3

2010-11-14 @ 19:11:14
URL: http://silverbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0