Apologies, glances and messed up chances.

I'm not dead, trust me.

har inte hänt speciellt mycket de två senaste dagarna så har inte haft nåt att blogga om. mestadels slappat och försökt vila upp mig.

i morgon blir det besök hos läkaren. då får jag min slang i näsan. inte så trevligt men ska bli skönt att få ordning på det här med min mage. väntat i 12 jävla år på det.

händer inte mycket mer i morgon än sjukhuset. ska försöka rida trots att jag har den där slangen i mig. kommer säkert fungera fint. behöver ju inte ta och köra nåt hårdare pass utan kanske träna mer i skritten och lite lugn trav med övergångar och lite sånna där saker. yes , det blir det nog.
sen blir det ju ridning på fredag också. blir lite lugnare även då eftersom jag har ridskolan på lördag.

im kinda bored...yep...vet inte ens varför jag skriver här? har inget vettigt att säga..

har börjat träna på sportlife förresten. för att hålla igång lite utanför ridningen och den dagliga långpromenaden (+de mindre promenaderna of course)...
så nu för tiden går jag på gymmet varannan  lördag (de veckor jag alltså inte har ridskola) och så gruppträning som t ex combat eller aerobic 1-2 gånger i veckan. känns jävligt bra att man håller igång. man känner sig mycket fräschare eller vad man nu ska kalla det..

whatever.. nu ska jag föröska kolla klart på filmen. she's the man heter den. en film som inte är uppskattad av mathi, dock gillar jag den!

see you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0