All the make up cannot hide the fact, that you're gone and you're never coming back.

Tidig morgon mmhyes. gick upp vid halv sex för att käka. får ju inte käka mindre än fyra timmar innan jag ska till läkaren och ska vara där tio så fick bli att äta senast sex. gick och la mig efter att jag slängt i mig lite mat och sov vidare till sju. har nu duschat och gjort i ordning allt förutom kläder.

denna dag ska jag ta det lugnt och fint. efter läkaren ska jag bara hem och äta och sen ta och lägga mig med Dracula och läsa. måste bli klar med boken nån gång. har läst ca en femtedel av den bara, men även om det är en jävligt fet bok så vill jag inte att det tar för lång tid. jag har ju fler böcker att läsa.

har börjat fundera på hur jag ska få plats med mina böcker. hade dom i en av mina hyllor förut men så hade jag massa annan skit som skulle få plats där så jag tog en stor låda och la böckerna snyggt i så att jag hade koll på dom. men den lådan blev änna full.. får plats med 1-2 böcker till (beror på tjockleken), men sen är det fullt där. i och för sig är mitt bord på rummet en tevebänk så det finns en sån där hylla mellan golvet och själva bordshyllan. där i får jag plats med en likadan låda som jag har nu till böckerna. vi hade en till sån hemma som är tom. dom två användes inte så  jag kunde lika gärna ta dom. that's good.

det dåliga med litet rum är att det inte finns så mycket förvaringsmöjligheter. det går inte att hänga upp hur många hyllor osv som helst när det inte finns mer väggyta. det är ganska omöjligt. och jag kan ju inte ha en sak mitt på golvet för då finns ju ingen plats för mig själv att gå på. knas det där. men men , det överlever man!

hur som helst...när jag har läst och lite annat hade jag tänkt åka till stallet och rida. förhoppningsvis går det att rida trots att jag har en jävla slang i mig som går ut till nån apparat. ska ta det lugnt med endast skritt och lite lugn trav med mycket övergångar och sådana saker. vill inte riskera att trassla in mig i den där sladden, haha!

borde egentligen ta och städa på mitt rum också...men det kan man få slippa idag va? ja, jag tror det..konstigt hur stökigt det kan bli på mitt rum på bara två dagar. tog och plockade undan allt från golvet för ett par dagar sedan men nu är det tillbaka. måste ha nån liten nisse på mitt rum som springer runt på nätterna och stökar ner.

förresten har dom släppt fler band till sweden rock nu. ozzy kommer! fast det fick man reda på för ett bra tag sen. och så inatt släpptes mustasch. awesome! jag och lolloh har planer på att gå dit till sommaren. lolloh var där i somras och skulle troligtvis tillbaka så då tänkte vi att jag skulle hänga på om jag får. det som är bra är att dom bor bara en liten liten bit därifrån så man sover inte på campingen. man slipper de flesta fyllon och störda folken alltså! det är bra. det hjälper nog för att mina föräldrar ska säga ja.

ska klä på mig och fixa det sista nu, sen åker jag. nästa gång ni hör från mig har jag en sak i mig! vilket kan misstolkas. ursäkta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0