Actions speak louder than words.

Dagen har vart bra bra. lugn och fin dag i skolan med rolig idrott och film sist på dagen.

när jag kom hem pluggade jag lite på tyskan och sedan drog jag till stallet. skrittade bara en gång fram och tillbaka på grusvägen då det är massa snö så hon får snna styltor. ska lägga på snöstyltor nästa gång hovslagaren kommer.

jag ska ta och fortsätta plugga nu med lite beatles i öronen. faktiskt väldigt mycket att plugga in.. menmen , man lär ju sig en massa på det så det är la bra i guess.

hade planerat ett långt inlägg här men allt jag skulle skriva försvann. minns inte vad jag skulle säga.. i alla fall, i morgon blir det att gå upp vid sju och göra mig i ordning för att åka in till stan och träffa min mentor på ett franskt café. ska snacka lite med honom sen träffa andréa och plugga i några timmar. kommer bli awesooome. hörs i morgon när jag kommer hem , tror inte jag hinner uppdatera innan jag sticker iväg i morgon nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0