Vilka jävla idioter.

Kan inte lägga upp denna videon här men klicka in på denna länk och kolla på videon : http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7498573.ab

Har ni kollat? Bra!
Bara en enkel fråga....vad fan är det med folk på denna planet egentligen?! Hur i helvete kan man göra så mot ett djur? Det är helt sinnessjukt. I slutet av videon såg ni att straffet var mellan 20 000 spänn och 2 års fängelse. Personligen tycker jag att dessa människor förtjänar fängelse.

Förstår inte folk att djur också har känslor och ett hjärta och en hjärna? Uppenbarligen gör ju en del personer inte det men usch , det är så vidrigt. Är så frustrerad så vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ifall ni sett videon förstår ni nog själva varför jag är så sur.

Bra start på denna blogg med ett sånt här ilsket inlägg men äh, det får bli så. Kunde inte låta bli nu när jag såg denna hemska video. Usch...

Till er störda jävlar som håller på sådär: Skaffa er ett liv istället för att förstöra andras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0