Things I need to buy...

...när jag har råd, haha!



1. Helosan-salva. Min helosansalva är slut och ska därför införskaffa mig ny sån när jag är på torget i morgon med Jess. Finns säkert att köpa inne på coop för en billig peng. Mycket bättre att köpa det där tycker jag eftersom det är exakt samma sak men mycket billigare än i "finare" affärer. Vet dock inte om den finns i finare affärer?

2. Pälsglans. Efter tjat från Jess sida (yes hon kan påverka mig den kvinnan haha!) så hade jag tänkt köpa mig lite pälsglans till Cloe. Det kanske är jättebra och fungerar utmärkt , i dont know , men är ganska säker på att det gör det. (Dock inte säkert på att jag köper just den på bilden)

3. Pennfack+innehåll. Något jag ska skaffa mig nu inför gymnasiet. Så skönt att ha nåt att ha alla pennor på och ska som sagt skaffa mig nytt innehåll också (dvs pennor, sudd, pennvässare osv osv). Redo för en ny skolstart helt enkelt! (Inte det pennfacket på bilden)


Kommentarer
Skriven av: Sara

Helosan är grymmast! Jag kanske också behöver tänka på lite inköp inför gymnasie starten :P ^^



Svar:

Det är bara bra med mig!

Jag kikade runt på lite olika bloggar och kikade genom lite kommentarer, hamnade sen på din blogg! :) det är så jag brukar göra :D

Kram

2010-07-21 @ 22:15:33
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0