Sista inlägget för idag.

I morgon slänger jag nog upp ett inlägg bara...ska packa ner saker som papper, penna och kuvert så att jag kan skicka brev till några.

vid halv två ungefär åker jag iväg in till flygplatsen. flyget lämnar göteborg vid halv fem och turen tar ca fyra timmar. sen så ska jag åka buss från flygplatsen till hotellet när jag är framme så jag är inte på hotellet förrän på natten. då ska jag bara slänga in väskorna och lägga mig och sova på en gång! kommer troligtvis vara mycket trött efter flygresan.

Hade planer på att sova men helt plötsligt fick jag ingen lust för det alls. lite småknasigt det där haha! Gud jag kommer sakna en massa folk. två veckor utan kontakt med mina fina vänner. hur ska detta gå?! som tur är har jag familjen och ett helt nytt land med mycket att utforska. har aldrig varit i turkiet så ingen aning om hur det ser ut där...

var en halvtimma sen jag påbörjade detta inlägget och vet inte alls vart jag vill komma. tror inte jag vill komma någonstans. bara prata av mig lite.

nu ska jag sluta tjöta och publicera det här. men till vilken nytta? helt ointressant läsning ändå då det bara är en massa babbel från min sida.

men yeah ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0