Scary night..

drömde en så jävla läskig dröm i natt.

det hela började med att jag satt i bussen på min gamla skola och väntade på att bussen skulle börja rulla. då såg jag att utanför vår ena gympasal så satt en man fast i cementen. det enda som syntes var huvet. jag stannade kvar på skolan av okänd anledning och skolgården var full av människor. senare dök våran vaktmästare (som förövrigt var mannen som var fast i cementen) upp och jag gick och kollade på stället där han suttit fast. där satt nu en ny man.
två dagar innan denna händelse hade någon lands prinsessa drunknat och fadern (kungen då) var ute efter hämnd. Han hade därför tagit en grupp människor till just Sverige för att ta död på folk.
på skolgården var det kaos då alla var jätterädda att bli nästa person som skulle åka ner i cementen. det blåste till och ett papper kom flygande , på pappret stod det:

Ni behöver inte oroa er, det är inte så farligt som det ser ut.
Förresten är det inga kvinnor som råkar illa ut. Kungen bad specifikt om män, inga fittor. Bara män"

detta gjorde att jag fick en enorm rädsla för att nån av mina bröder eller min pappa skulle råka illa ut.

Senare åkte jag hem och mamma tog en bil med ett par syskon och åkte iväg och pappa och jag och ett till syskon tog den andra bilen. Till slut hamnade jag inne i Jess stall tillsammans med Jess, jenny och jennie.

Den huvudsakliga "ledaren" i detta uppdrag om att hämnas på människor kom till jess stall och hittade oss. tydligen hade dom pratat med kungen och fått tillåtelse att göra illa oss fittor också, som han så fint kallade oss av det kvinnliga könet.

Ledaren som kom var en man och han hade en kvinna med sig. Dom kom in i stallet och tvingade oss att leka en lek som gick ut på att man skulle få två sedlar var , en del var tjugolappar, en del femtiolappar, en del hundralappar och en del femhundralappar. man skulle sedan springa runt med dom bak i byxorna så skulle dom andra tjejerna sno dom. den som inte hade någon sedel kvar förlorade och fick gå och sätta sig. till slut var det bara två kvar (jag och jess) och vi skulle ta varandras pengar tills han sa att spelet var slut. vi skulle då räkna våra pengar och den som fick minst pengar förlorade spelet. Det blev jag som förlorade.

Dom åkte sin väg men vi trodde att dom skulle komma tillbaka så vi drog iväg och hamnade hel plötsligt vid min fasters stall där jag har mina hästar. där kom jess morsa och hämtade oss på en cykel med en liten vagn där bak där jag och jess skulle sitta. innan jess morsa kom så hade jag pratat i tele med min mamma och hon hade fått nys om att denna hemska grupp var ute efter människor i sånna där King Cab's ni vet.

Vi cyklade hur som helst hem till Jess och precis då vaknade jag och tänkte "åh det var bara den dröm" och somnade om. denna gång jag sov drömde jag att jag träffade jess och frågade henne om en del saker som om någon blivit fastcementerad på skolan, om vi gömt oss i hennes stall, om leken med pengarna osv och hon sa att det hade hänt alltihop. jag blev då asrädd och vaknade igen och kände efter och märkte igen att det var bara en dröm. men denna gång vågade jag inte somna om igen så då låg jag vaken innan jag slutligen tog upp min dator.

drömmen låter kanske inte så läskig men den var det, verkligen. fyfan.

Kommentarer
Skriven av: Bloggen med stort B! ♥

Svar:

Det låter riktigt bra, du verkar följa dina drömmar! Jag önskar dig ett riktigt stort lycka till! :)



Designen, på min meny finns det en knapp där det står "beställa design?" det finns även en länk på kommentarssidan. Klicka på den knappen så får du ALL information du behöver :) Om du har ytterligare frågor är det bara att fråga. Jag ska sätta igång med din design direkt när du berättat hur du vill ha den :)

Kram

2010-07-22 @ 12:52:05
URL: http://rizzy.blogg.se/
Skriven av: jess

hahahahah fyfan diggar din dröm (A)



jag vann! :D

2010-07-23 @ 23:01:05
URL: http://barajess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0