Ny film för Dan!



Som ni ser ska Daniel Radcliffe (som spelar Harry i HP-heptalogin) spela in en ny film som troligtvis kommer ut nästa vår. Tycker det är riktigt skoj att HP-skådespelarna inte fastnar i det här med Harry Potter utan går vidare nu när filmerna är slut. Dock tror jag att Dan alltid kommer bli sedd som "Han som spelar Harry Potter" men ändå jävligt kul med nya filmer med dessa skådespelare!

Tyvärr kommer jag nog inte se filmen då jag inte klarar av skräckisar. Men eftersom Dan är med i filmen så kanske jag offrar mig och åtminstone försöker se på den :) Ska först kolla upp vad den handlar om och sedan läsa boken ifall det inte låter för hemskt haha! Då är jag ju ändå beredd på vad som händer och vad det handlar om så då blir det ju troligtvis lite bättre.

Tycker ni om skräckisar? :)
Vilken skräckfilm är i så fall er favorit? Varför?


Artikel hämtad från Aftonbladet.se

Kommentarer
Skriven av: Sara

Jag kommer alltid se Daniel som Harry Potter. Det är där han är älskad :)

Allt väl?

Kram

2010-07-21 @ 20:53:03
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0