Namnsdag idag.

Ifall man kollar i kalendern så står det faktiskt "Emma" där , vilket betyder att jag har namnsdag idag.

firar inte direkt det men är ju ändå lite skoj.. så ja , grattis mig själv på namnsdagen!

Var och skaffade bror present förut. hade ju tänkt köpa biljetter till IFK Göteborg - Gais matchen men bestämde mig för att skaffa honom ett gymkort osm gör att han är på gymmet gratis fram tills årsskiftet. Han önskade sig nämligen ett sånt och då kan jag ju skaffa honom det :]

Åker förresten till Turkiet på söndag så från och med då kommer jag nog be Jess att blogga lite grann så att bloggen inte dör helt. Hon och hennes illlasyrra Malin kommer ju ta hand om mina hästar så jag tror nog att hon har lite ridning och annat att blogga om :] har inte bett henne att hjälpa mig med bloggen än men hon ställer alltid upp. verkligen en fin vän. älskar den kvinnan alltså! ♥


Kommentarer
Skriven av: jess

självklart hjälper jag dig <3



Älskar dig bästa vän <3

2010-07-23 @ 22:53:43
URL: http://barajessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0