Hejdå hästen...

Kom nyss hem från jobbet och innan dess var jag hos Cloe och sa hejdå till henne. Jess hämtar henne i morgon och tar hem henne till sig och jag har tyvärr inte tid att åka och säga adjö till henne under morgondagen då jag måste fixa det sista innan jag åker iväg till flyget. Men har ställt fram allt åt Jess i stallet så det är bara för henne att hämta hästarna och slänga in allt i bilen och ge sig av sen. Litar på Jess till 100% så vet att hon kommer ta jätteväl hand om min lilla polle och systers ponny.


Denna bild är tagen nån gång under den kyliga halvan av året...därav hennes långa päls på magen.


Även denna bild är tagen i vintras innan jag borstat henne haha!




Kommentarer
Skriven av: jess

älskar hennes mule på sista bilden! ;)



Hon kommer må toppen, jag lovar!

Fast hon kommer bli jävligt bortskämd, vara nybadad med en sjuhelsikes massa muskler.... höhö ;) <3

2010-07-24 @ 21:24:22
URL: http://barajess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0