Harry Potter 1-7

Ja det är mitt boktips för idag. De som känner mig är nog mycket medvetna om min kärlek till HP.

No idea vad jag älskar så mycket i den men jag antar att det är all fantasi och allt påhittat och så. Så mysigt med sånna påhittade grejer.

Tror inte jag behöver skriva varken handling eller författare men författare är ju i alla fall JK Rowling. Tror nog inte att nån missat det haha!

Böckerna är bättre än filmerna, ja. Men filmerna är riktigt sköna dom också.

HP-heptalogin är helt klart mina favoritböcker av alla jag läst, inget snack om saken.

Vilka mina favoriter är? Fred och George (min ena kattunge är döpt efter Fred. Tyckte det var nice att döpa honom till det eftersom det var Fred av de båda tvillingarna som dog. För att hedra honom alltså)


Mina favoriter! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0