Godnatt på er.

Klockan är ett och jag ska upp vid nio i morgon för att äta frukost och sedan börja greja inför brors kalas som är i morgon. eller ja idag blir det ju... hur som helst så måste jag ju hinna sova lite i alla fall och måste vara lite utvilad så att jag orkar vara trevlig mot folken som kommer i morgon.

ska fjäska lite med min brorsas kompis som kommer (han är även vår granne) och be honom ta hand om mina små fiskar when im gone. han ställer säkert upp på det.

ingen aning om hur mycket uppdatering det blir i morgon då jag måste greja inför brors kalas och sen kommer alla folk och sen ska jag ju till hästen och så kanske jess hämtar hästarna osv. blir mycket i morgon helt enkelt! bloggen blir lidande men that's life. jess tar förresten hand om bloggen när jag är borta så den dör inte! ni kommer få många inlägg om hästar och om hennes ridning på min lilla skrutthäst. blir säkert asbra!

Nu ska jag stänga ner datorn och lägga mig och sova så att jag orkar denna fullspäckade morgondag.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0