Godnatt folk.

Hade egentligen tänkt dra i säng utan att lägga upp nåt här men jag vill inte avsluta den första kvällen på denna bloggen med ett argt inlägg , så det får komma ett ganska meningslöst inlägg om min dag i morgon..

Först och främst ska jag gå upp om fem timmar för att åka och jobba i några timmar, sen ska jag ta och cykla bort till stallet och så kommer jess och malin dit för att rida Cloe och min lillasysters häst De Soto. min familj åker nämligen iväg nu på söndag till turkiet och är borta i två veckor. jess och malin kommer då rida våra hästar så dom får hålla igång under dessa två veckor.

Och ifall jag har tur kommer även mina böcker jag beställde för några dagar sedan. Dom hinner nog i alla fall komma innan jag åker iväg på söndag :) Annars har jag inget att läsa när jag är i Turkiet och då går jag i taket.

Ha en bra natt så hörs vi i morgon på morgonen eller när jag kommer hem från jobbet.


En av de fyra böcker jag beställt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0