Bloggen kommer vara i goda händer!

Från och med idag kommer Jess vara den som bloggar här. Bad henne göra det så att bloggen inte dör under dessa två veckor jag är borta.

Det kommer förmodligen bli en hel del hästinlägg om hur dagens ridpass med mina två hästar är och hur det går för dom osv osv. Blir asbra tror jag! Då får ni lite mer insikt i hur min häst är att rida och så då jag inte riktigt är den som skriver ut om hur jag rider och så. Men Jess gör ju det så nu får ni lite mer information om detta :)

Sista inlägget nu på två veckor... Känns fan skönt! Har troligtvis en hel massa att skriva om när jag kommer tillbaka och massa bilder att visa osv osv. Kommer säkert vilja visa/berätta allt på en gång men jag ska vara duktig och ta det lugnt och fint, haha!

nej nu ska jag fortsätta och göra i ordning det sista här så vi hörs om två veckor igen.

Ha det asgött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0