What do they know?

blev ingen skola igår och jag orkade inte uppdatera så berättade det inte heller. i alla fal.. nu vet ni! wow.

bestämde mig igårkväll för att jag skulle gå till skolan idag för att få annat att tänka på men idag när jag vaknade så kände jag bara "nej , jag kan inte gå". inatt sov jag i alla fall en liten stund. hade väldigt svårt att sova men när jag väl somnade så fick jag sova så länge som jag skulle. dock jävligt trött ändå eftersom det var alldeles för lite sömn i alla fall. och jag har ännu mer ont i magen idag.

vid närmare eftertanke så blir det att jag stannar hemma. jag ska stanna hemma och plugga matte och skriva den där nedrans tyskatexten tills på fredag. har bestämt vad jag ska skriva om..tror jag. det blir nog cloe. ska försöka få ihop en vettig (översätt till vettig svenska...och nej ingen annan utan en viss person fattar det där men det är inte meningen att ni ska det heller) text och se hur lång tid det tar att läsa upp det. ska ju hålla igång käften i tre minuter. sen ska klassen ställa hemska frågor till en om ens text. det är helt okej att läsa upp en redan skriven text men att folk ska ställa frågor och man ska svara på dom.. fyfan. jag kommer säkert inte förstå vad dom säger. dåligt.

förstår egentligen inte vad jag gör uppe då jag inte ska gå idag. jag borde verkligen sova så jag ska ta och göra det när jag skrivit klart det här. vilket jag gör precis nu. hejdå.

Kommentarer
Skriven av: Andréa

Emmaaaa. Saknade dig idag!

TRE MINUTER!? Det va väl bara en minut? :O

Msn snart? <3

2010-12-01 @ 18:35:54
URL: http://regnkysstasfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0