We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.

Haft en fin dag. jag och mamma var på ikea där jag köpte en liten mini-hylla att ha inne vid sängen för t ex mobil och bok.

i sommar blir det troligtvis metaltown med min vackra lolloh. soad kommer dit och eftersom dom la ner bandet precis när dom var som störst så har ingen i vår ålder sett dom live och lolloh är lite småkär i dom så hon ville jättegärna se dom. dom kommer till metaltown i sommar nämligen. så hon frågade om inte jag ville med och why not? pancake, hans bror och deras vänner kommer hit. och matte. säkert massa andra folk också. så det kommer bli asnice.

ska ta och börja med maten nu och senare ikväll åker jag iväg på träning. en timmas combat. skitbra. behöver bli av med lite energi känner jag, haha..

jag hade tänkt ta och göra ett lite längre inlägg här men så kom jag på att jag måste laga mat så det blir inte längre än såhär. vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0