No one knows.

Headline tagen från låten jag lyssnar på nu...den spelas på bandit rock mhyeah.

nu är det helt bestämt - det blir metaltown i sommar! underbart. min älskade lolloh kommer hit vilket kommer bli grymt. sen så träffa mathi och pancake också. på ett ställe med massa underbar musik. Asniiiice. Jag längtar redan och har inte ens beställt biljetter än och det är aslänge kvar men who gives a shit? kommer förresten bli av med ca 1500 kr på bara biljett sen buss fram och tillbaka och mat och så. men men..det är det värt!

det var väldigt härligt att få träna. behövde bli av med lite energi efter dessa dagar som varit. tog en timmas promenad med mamma och hunden vid åtta-nio i morse så har fått röra mig lite grann idag.

jag måste upp vid halv sex i morgon så borde egentligen gått och lagt mig för typ två timmar sedan men jag har haft fullt upp med min tyska och sen fick jag lust att skriva lite här. vet egentligen inte varför då jag inte har mycket vettigt att skriva..

alice cooper spelas nu. han är lite mysig. reklam nu...woho.

fan vad gör jag uppe ens? godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0