A little black box somewhere in the ocean.

Vill bara starta med att säga att jag sovit på tok för lite inatt. endast sex timmar vilket är alldeles alldeles för lite. funderar starkt på att ta en långpromenad när jag kommer hem från stan ikväll och sen gå och lägga mig direkt efter det. ska upp vid åtta i morgon eftersom jag har ridskola så jag kommer inte få sova ut i morgon. illa illa... men som sagt , jag lägger mig nog ganska tidigt ikväll.

jag får se till att klä på mig ordentligt idag så att jag inte kommer frysa. ska ju gå ute på stan i några timmar. kallt. som tur är kan man gå in i affärer och värma sig haha. får se till att vara i många affärer!
ska nog inte köpa så mycket idag. har kvar ett par julklappar men mer än så är det inte. sen s åska jag in på shock för att kolla på den där ringen som lolloh ville ha. tittade på hemsidan i förrgår eller när det var och då hade dom inte kvar den där. får ta och fråga dom i kassan om dom har kvar den i affären eller om den är borta helt och hållet.

ska sticka om 40 minuter och jag måste ta på mig, borsta tänderna och fixa väskan.. så jag måste sticka nu. vi hörs ikväll kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0