Tidig morgon för oss idag.

Gick upp och åkte iväg till stallet för att släppa ut Freja och Belinda. Tog oss sedan tillbaka hit för att direkt sätta oss vid datorn. Dock är vi väldigt trötta och funderar på att gå och lägga oss nu igen. Får se när vi vaknar nästa gång :]

Ingen aning om vilken tid jag åker hem idag men när jag gjort det så ska jag rida. Hade tänkt hoppa lite på ängen idag. Red inte på ängen så länge igår så ingen fara om jag är där idag igen. Kommer nog ta en del bilder också , så det blir nya bilder på min kära polle.

påtal om att ta kort så ska jag troligtvis med jess till stallet idag och ta kort när hon rider :) Bra att man tar med kameran när man åker iväg!


Jess häst Freja :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0