Packning inför min avfärd i morgon!

Har kommit ungefär halvvägs med packningen. Det går alltid så segt för mig och jag tar oftast med alldeles för mycket så denna gång har jag dragit ner lite på saker och ting och tänkt efter INNAN jag börjar packa vad jag ska ha med mig. I'm so fucking smart!
Funderar dock på om jag ska ta med mig munkjacka eller inte... tror faktiskt jag tar med den för säkerhets skull :'] man vet aldrig om man kan behöva den och jag som älskar munkjackor använder den mer än gärna.

Är ashungrig så ska nog gå ner och göra mig lite och äta... har inte ätit nån ordentlig middag idag , har inte hunnit , så får ta och göra nåt lite större nu. Vet dock inte vad för ingen aning om vad vi har hemma men det lär jag ju se.

Nog med tjöt , ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0