Ointressant tjöt om allt och lite till...

Ska just gå och göra mig i ordning för Lisa kommer om en timma och 45 minuter och slår på skon på Cloe. knas-häst som alltid tappar skor...

Vet inte vad jag ska hitta på senare idag. Ta det lugnt i guess för i morgon blir det troligtvis till att träffa Jess lite och sen drar jag ju iväg på torsdag. Damn det är bara en vecka och en dag tills skolan börjar kom jag på. Ska bli skönt att komma till en helt ny skola med helt nya människor. Tror inte att jg könner nån där, inte vad jag vet i alla fall. Och att den ligger inne i Göteborg gör ju inte saken sämre. Jag älskar Göteborg så ska bli trevligt att spendera lite mer tid där. Har en del saker jag skulle vilja göra under hösten också.. Ska göra en lista på det sen innan Lisa kommer :]

Sitter och lyssnar på musik och åh det är ju så underbart. Vart fan skulle världen vart utan musik? Ingenstans. Det intressanta är ju att man kan göra precis vilken musik som helst. Den kan låta hur som helst och sången till musiken kan gå hur som helst och åh det är ju så mysigt.

Funderade förresten på att låta Jess ta bloggen nu när jag åker iväg men nä jag vet inte. Sist hon gjrode det var det ju så att hon hade Cloe och De Soto och då finns det ju mina hästar att skriva om för dom hör ju liksom till mig. men om jag ber henne sköta bloggen nu när jag är i Lund kommer det ju bli hennes liv hon skriver om och det är ju min blogg så yeah. Och jag tänker inte komma med dagliga rapporter till henne om vad som händer nere i Skåne, det orkar jag inte alls med. Så nej , bloggen får nog ligga nere Torsdag-Söndag. Fast självklart hinner jag nog med ett snabbt inlägg på Torsdag innan jag drar (åker hemifrån med buss halv nio på morgonen...) och så på kvällen på Söndagen för då kommer jag hem hit ungefär vid 6 tror jag.

Hmm nu ska jag nog sluta tjöta här och göra mig i ordning. Eh ja hejdå.

Kommentarer
Skriven av: jess

jag kan ta hand om den, och lägga upp lite musik! (Y) ;) hahahah

2010-08-17 @ 11:27:56
URL: http://barajessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0