Nu är det tid för att sova...

har ställt klockan på halv sju och går upp vid sju. Ska packa ner det sista och göra mig iordning och sen drar jag till bussen strax innan halv nio och åker iväg med tåget vid tjugo i tio. är framme i lund ca halv ett och tar mig antingen upp till mathias skola och är där med honom eller roar mig själv tills han slutar. jag får se hur det blir med den saken. det märker jag i morgon. sen så beror det ju på när mathias slutar skolan också..

jess bloggar nog lite här när jag är borta. har sagt åt henne att hon får göra det om hon vill och orkar och hon sa att det gör hon. kommer bara bli musik tror jag men det blir min musik då jag skickar henne ett sms och berättar vilka låtar jag vill att hon ska lägga upp. så bloggen kommer inte vara död nu bara för att jag åker iväg några dagar.

kanske slänger upp ett inlägg i morgon nån gång. får se om jag hinner men yeah det märker vi ju.

nu ska jag bara kolla igenom lite saker på datorn och sen ska jag dra... godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0