Lista...

Som jag skrev förut skulle jag göra en lista på saker jag ska göra i höst , så here we go.

- Gå på Museum
- Se på Teater
- Botaniska trädgården (jag och mathi försökte ta oss in dit när han var i Göteborg senast men det var sent på kvällen så det var stängt...)

Ja det är la typ det.. Låter inte som så mycket men jag vill gå på en del olika museum. har varit på museum en gång och det var asmysigt och därför vill jag gå på några till. Detta ska hur som helst göras i höst. Får se när, tar det som det kommer. Måste ju starta gymnasiet och det först och komma till rätta där.

Nu ska jag göra mig i ordning det sista och sen dra ut och borsta hästen. Lisa kommer om 40 minuter nämligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0