I hope life isn't a joke, because I don't get it.

Gick upp vid halv sju i morse (yaay , sovmorgon!) och ska gå till bussen om fem minuter ungefär. börjar som sagt med musik, sen engelska, sen lunch, geografi och sist tyska (i think...?). lite osäker på geografin där men det stämmer säkert! slutar närmare fyra idag tror jag men det är helt okej. drar hem direkt efter skolan.

åh jag är helt besviken på tidningarna. dom skriver nästan bara om valet. sure, det är ju en stor grej och så men ändå, det händer ju andra saker i världen också. i tidningen igår eller så var det i förrgår så stod det fan tresidigt uppslag om SD's valfilm. behövs det verkligen tre sidor för det? :o damn , dom spar inte på krafterna här inte!

nu ska jag dra. hörs när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0