Here i am.

kom hem från lund för x antal timmar sen. orkade bara inte blogga...

det var mycket trevligt i lund och här får ni en liten inblick i vad jag gjort..

torsdag: kom dit, gick runt i några timmar och väntade på att mathi skulle sluta skolan. han kom och hämtade mig på stan och vi gick hem till honom. på kvällen såg vi på film och bara slappade.
fredag: mathi var i skolan, hans morsa på jobbet och jag var ensam hemma. gjorde inget annat den dagen än att läsa men det var bra för då fick jag ju läst ut min bok (Mörkrädd). när han kom hem från skolan så såg vi på ännu mer film och på kvällen kom hans farsa dit. en mycket trevlig prick!
lördag: vi gick upp och gjorde oss i ordning och åkte in till stan för att träffa jull och lolloh som gav mig en present! en LP-skiva med motley. lovely! sedan drog vi in till malmöfestivalen där vi mötte upp David, Ture och någon som jag inte minns vad han hette. Var det nåt på J kanske? Jonas? Jacob? träffade även Mikael lite, dock skulle han iväg åt annat håll än vi så yeah. sen drog vi hur som helst hem vid halv tio och då la jag och mathi oss och kollade på ÄNNU mer film innan vi båda somnade med kläderna på innan filmen ens slutat.
söndag: gick upp , käkade frukost, la oss och kollade på film (surpriiise) och sen åkte in till stationen för att vänta på mitt tåg som tog mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0