godnatt

ska lägga mig nu. någorlunda tidigt för en gångs skull. får sovmorgon till halv sju i morgon. ska gå upp då, ta på ansiktsmask, käka och sen in i duschen och göra mig i ordning med resten sen. går till bussen vid tio i åtta ungefär för då går syskonen till bussen så går med dom. får stå och vänta på bussen då i ca tio minuter men det är ju helt okej. bara det inte är askallt men har faktiskt införskaffat mig två par tumvantar och en ny mössa så jag är utrustad om det behövs!

min första lektion i morgon är musik och den lektionen är på 1 tim och 20 min. awesooome. sen har jag typ engelska, geografi och tyska och sen så slutar jag ca fyra tror jag.

hade ju planer på att stanna i stan nån dag den kommande veckan och kolla böcker..blir nog på fredag i så fall för pappa åker iväg i morgon och kommer inte hem förrän torsdag kväll så måste hjälpa till lite hemma med saker och ting då mamma jobbar. slutar ju tidigt på fredag så då kan jag ju stanna kvar lite och ändå inte komma hem för sent.

whatever...godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0