En dag fylld med Jess.

Har varit på torget idag med Jess. det var ingen marknad. pity. ska till henne senare och stanna tills i morgon, ska bara rida först. ska faktiskt ut och rida nu :)

har lust att promenera en massa idag så funderar starkt på att fråga henne om vi kan gå ut på en promenad. det går hon säkert med på. vi ska även se på film. Vad jag vet nu så ska vi se The Duchess. Den var underbar. Sen vet jag inte om det blir nån mer film. Kommer ta med mig påsen med de fem filmerna jag hyrde igår så får se vad det blir sen.

Skolan börjar snart...skönt faktiskt. ska bli intressant med helt ny skola och helt nya folk. vad jag vet så är det ingen jag känner som ska börja på det gymnasiet jag ska börja på, men det lär jag ju upptäcka ifall det är.

helt patetiskt tjöt bara, sorry.

Lite härlig musik for you folks...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0