Day 1: Done!

nu har jag gjort min första dag på gymnasiet. det var helt okej :) fick mitt schema också (dock inte mitt personliga)

måndag: 08.10 - 15.50
tisdag: 08.15 - 16.55
onsdag: 08.15 - 15.10
torsdag: schemafri dag
fredag: 08.10 - 14.10

kommer dock inte se ut riktigt precis såhär då det kan ändras när jag får mitt personliga schema. men vi skulle förhoppningsvis få det i morgon så då vet jag ju helt och hållet hur mina dagar kommer se ut.

i morgon är jag i skolan från 9-12 men stannar nog kvar lite i göteborg då jag ska umgås lite med markus. honom har jag icke sett på två år. senast var på mcdonalds i uddevalla hahaha...hursomhelst så är jag ju kvar lite då i göteborg så kommer inte hem direkt efter jag slutat men ja. och på fredag börjar vi köra efter schemat så då står tyska, engelska, matte och samhäll på planeringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0