Brist på krokar...

Nu när vi har hästarna hemma så har vi inte nån riktig stans att ha våra grejer så vi har dom i lekstugan (som ändå inte används). Vi har alltså gjort det till vår lilla sadelkammare. Hur som helst så har vi inga ordentliga krokar att hänga upp saker och ting på så jag och min yngsta lillasyster cyklade in till torget för att köpa det men inte en enda affär sålde det. Sjukt. Vi fick cykla hem igen. Det hade inte vart så farligt om det inte regnat så jävla mycket. Jag har egentligen inget emot regn men när man cyklar i regn blir det askallt, vilket är lite småjobbigt haha!

Ska troligtvis åka till Willys sen för dom har allt mellan himmel och jord så där kan man nog hitta krokar :) awesome!

Hade ju tänkt ta att hoppa lite idag men det sket sig pga regnet. Hela ridningen sket sig faktiskt. Synd det..men jag tar en uteritt i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0