Welcome to the djungle.

Har äntligen fått fatt på en laddare som jag kan använda för att ladda batteriet till kameran, så från och med nu kan jag ha bilder med på bloggen också! Woho.

Tog en paus i sysslorna vid datorn och gick och fotade djuren lite.


Jag råkade väcka Jennifer så hon låg och gäspade massor.


Och lite till...


Hahah, tror hon är på väg att stänga munnen efter en gäspning. 

Hon följde med mig nre men hittade sedan något hon blev lite mer intresserad av - ett cykeldäck.

Efter ett par minuter kom George skuttande. Det blev NÄSTAN en bra in action-bild!

Självklart skulle storasyster pussa lite på lillebror.

Fotade Hobbe genom grinden när jag var på väg upp igen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0