London calling to the zombies of death.

Hade en sjukt bra resa till London. Slänger upp lite bilder och tillhörande text.

Vi besökte Regent's College (väldigt fint, men dyrt!) och på vägen tillbaka till tunnelbanan gick vi förbi en liten å. Vattnet var väldigt smutsigt men det var sjukt fint ändå!

Vi var glada hela tiden!

Såg en väldigt mysig butik som vi gick in i. De hade en heeel hyllgrejs med endast David Bowie tshirts!

As you can see.

Åt fish n' chips vilket var precis så gott som jag föreställt mig!

Slösade lite pengar inne i den här fantastiska butiken

Skapa oss lite (med betoning på lite) mer allmänbildning på British Museum, dit vi blev vägledda av en urmysig brittisk dam :)

Kollade på musikalen singin' in the rain. Även om vi inte såg särskilt bra så var det jättemysigt! Första gången jag går på ordentlig musikal så och det var helt fantastiskt. Kan verkligen tänka mig att göra det igen.

Smet in på en underbar butik på två våningar. Helt jävla underbar, verkligen! Fanns allt möjligt gulligt och jag kom därifrån med en ny plånbok som jag är väldigt kär i.

Såhär glada var vi hela tiden!
Sammanfattningsvis så hade jag fyra helt underbara dagar i England. Andréa och jag har redan smått börjat planera (snarare drömma om typ världens finaste hotell osv) om att pysa tillbaka dit igen nästa år. Vi ska försöka hitta en gemensam ledig långhelg och sticka dit för att helt enkelt umgås, ta en paus i vårt arbetande och göra saker som vi kanske inte hann med när vi var där nu. Längtar redan sjukligt mycket, trots att det bara är planer som vi hittills endast skrapat på ytan till än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0