Shut the fuck up.

Sitter som på nålar. Fick nyss reda på att jag kommer få ett viktigt samtal i morgon. Är så nervös så jag håller på att bajsa ner mig. Säger inte mer än så förrän i morgon kväll då jag vet hur det gått. Men jag är så nervös. Så jävla nervös. Någon som har lugnande? (:

Mitt vatten tog nyss slut. Fuck that shit. Får fylla på glaset snart. Varför pratar jag ens om ett tomt vattenglas?

Var i stallet förut. Blev ingen promenad. Det blåste och snöade så det var så jävla kallt så jag höll mig till att bara peta lite på pollen. Det var trevligt det med. Får se om det är bättre väder i morgon och om jag i så fall kan ta en liten promenad då.

Medan jag väntade på mamma roade jag mig med att ta en väldigt fin bild. Enjoy.
 
 
Ser ut som ett litet ekollon, hihu.
 
Kollade nyss på de tre första bidragen i melodifestivalen. Ville se Jocke, inte mer än så. Han var nummer treee att uppträda så blev till att kolla på de två första också. Intressant att se honom göra något som är så sjukt annorlunda gentemot vad han vanligtvis pysslar med. För er som inte vet, så är han sångare i Hammerfall. Och nu sjöng han någon svensk truddilutt? Kanske inte den bästa låten jag hört, men han såg väldigt mysig ut!
 
Ska nu försöka lugna mig själv och kanske läsa eller dricka lite mer vatten. Eller bara stanna vid datorn så länge jag kan sitta stilla? Ja, det sistnämnda blir det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0