Itching is the pulse inside, creeping out to come alive.

Har spenderat dagen i stallet. Blev en halvtimmes promenad med pollen. Det var mysigt. Tog några bilder som ni kan se längre ner i inlägget. Kom hur som helst hem vid tolv ungefär. Hela släkten var här då My fyller år i morgon och då hade kalas idag. Har inte fixat någon present så jag får se till att göra det i morgon. Ska ändå in till Stenungsund för att ta bussen ut till stallet. Tror jag... Om nu inte mamma kan köra. Hon är ju ändå hemma i morgon så det borde gå... Whatever..

Är nervös som fan. Mer nervös än igår. Inte så konstigt kanske. Ska nog ockupera mina tankar med lite promenad/jogging fram tills klockan fyra. Då ska jag iväg och jobba! Efter det ska jag hem och sätta mig vid datorn och sitta här tills dagens BOOM är klart. Gaaah. Skjut mig.
 
Har egentligen inget att säga. Ska nog ner och ta en ordentlig långdusch och bara njuta av vattnet. Lovely! Är så oerhört spänd inför nästa vecka. Eller inte spänd.. Mer excited? Hur man nu ska säga på svenska för att få ett exakt lika passande ord. Blir ju myspys med min lilla Andréa. Kommer bli bäst! Behöver sådana stunder ibland. Det är sådant man lever för, känns det som. Kommer bli träning, förhoppningsvis museumbesök och sedan lite film och ätande på kvällen.
 
Hade småplaner på att gå på bio nästa vecka. Skulle äntligen få se The Hobbit. Men jag upptäckte att den endast går i 3D nu, ingen "vanlig" visning alls, och mina ögon fixar inte riktigt 3D. Har prövat att se i det förut men det blir bara ett stort blurr. Ser skitlarvigt ut. Känns inte värt att betala så mycket när det inte ens går att se filmen ordentligt utan att jag sitter och funderar på vad fan det är jag ser. Får helt enkelt vänta tills den kommer ut på film så jag kan köpa den!

Fin utsikt från platsen precis ovanför backen bakom stallet. Ser väldigt gosigt ut.

Finpojken med lite sågspån och shit i ansiktet.

Skäggig filur är han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0