I will make you pay for everything you made me say.

Började dagen med ett pass Body pump. Fyfan vad lätt man tappar muskler. Har inte tränat på kanske 2-3 veckor och det märks verkligen. Hemskt. Ska man se det från den ljusa sidan så gör ju det i alla fall att jag blir peppad på att hela tiden träna. Har en hel del uppsatt under kommande vecka så det blir nog bra det här! Ska till gymmet med Andréa på torsdag också. Hade tänkt köra kondition då (varva springbandet och crosstrainern). Kör sällan kondition så får passa på när jag väl är på själva gymmet och inte bara på pass!

Åt en ordentlig och stadig frukost i morse (havregrynsgröt med banan och äpple, plus två ägg) vilket även det märks tydligt! Är inte hungrig ännu, vilket jag troligtvis hade varit om jag ätit något i stil med en macka eller en skål fil. Kanske borde börja bli lite mer seriös med min frukost? Kan nog vara bra för både hälsan och koncentration osv.

Dagen kommer mestadels spenderas hemma, med ett litet avbrott i stallet. Ska nog ta en promenad med hästen idag. Vill inte rida när det är isgata ute samtidigt som jag inte vill att han bara ska stå i hagen. Får se hur jag gör, men lutar åt promenad. Då får han rört något på de små benen i alla fall!
 
Ska snart pysa mig ner och kolla om det finns något vettigt på tv. Är endast storebror och jag hemma idag så jag har hela huset för mig själv, med tanke på att han sitter på sitt rum. FRIIIHEEET! Nä, men det är la trevligt. Lite egentid är aldrig fel.

Borde bli lite mer aktiv med kameran.. Vet inte hur många gånger jag sagt det men nu när det verkar som att jag kommit igång lite med bloggandet (easy there, Emma, du har endast hållt igång bloggandet i ett par dagar...) så kanske jag borde bli lite ambitiös och faktiskt fota lite. Blir lätt tråkigt att gå in här annars. En vägg av text, typ. Det jobbiga är ju dock inte att fota, utan att sedan sitta och lägga över bilderna på datorn. DÄR har vi problemet! Och ja, jag är lite lat när det kommer till sådant.

Nu har jag tjötat länge nog. Hejsvejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0